Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Silnik SDI. prędkość max. 120km/h, coś bzyczy...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Silnik SDI. prędkość max. 120km/h, coś bzyczy...

    ja miski trzymam w dolnej szafce w kuchni

  • #2
    Silnik SDI. prędkość max. 120km/h, coś bzyczy...

    Witam.

    Panowie jest problem. Autko o słabym i niezawodnym "niby" silniku 1.9 SDI
    auto nie buja się więcej niż 120km/h a szło lepiej... nawet do 160 km/h w pięć osób.
    Czytałem już podobne tematy na tym forum ale wszystko dotyczyło aut TDI.

    Do tego po włączeniu silnika bzyczy mi coś w okolicy pompki paliwa, dźwięk jest cichy ale słyszalny stojąc przy aucie. Po zapaleniu zapłonu (przekręceniu kluczyka) pojawia się już to bzyczenie.

    Nie wiem, czy ma to coś wspólnego z tym brakiem mocy, czy może nie ??
    Jestem laikiem w tych tematach...

    Proszę o pomoc!!!

    Komentarz


    • #3
      ten odgłos to jest nastawnik i jest to normalne .jesli masz mozliwosc podłacz kompa i sprawdz błedy .mozesz miec problem z zablokowanym egr-em lub dynamiczna regulacja kata wtrysku .kiedy miałes wymieniane flitry powietrza i paliwa .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz


      • #4
        Ja bym zaczął od filtra paliwa....o ile jakis błędów na kompie nie ma....
        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

        Komentarz


        • #5
          Mhm, dosyć dawno coś 25tyś temu, była ostatnia wymiana filtru powietrza, a filtr paliwa jakieś 13 tyś km temu.
          Jeżeli mówicie że może to pomóc to zaczynam w takim razie od tego.
          Po Świętach wyposażę moją Oktę w nowe filtry i zdam relacje czy coś się poprawiło.

          A co to jest ten EGR ??
          może dziwić moje pytanie ale nie znam się na tym...

          Z tym komputerem też tak średnie możliwości, może macie kogoś do polecenia w woj.łódzkim??

          Jakby nie było, wymieniam filtr i zobaczymy co dalej.

          Komentarz


          • #6
            Nie wiem jak jest u Ciebie rozwiązany przepływomierz powietrza (u mnie w TDI 110km to takie małe coś tak mniej więcej 4cm na 2cm na rurze między filtrem powietrza a ...). Jeżeli masz coś takiego to obstawiam to (miałem podobną historię, auto było jakby zamulone i nie jechało szybciej niż 120 km). Jeżeli to ten nieszczęsny przepływomierz to ... w ASO kilka lat temu zapłaciłem 400 PLN.
            A to co tak cicho szumi po przekręceniu silnika to pompa paliwa (chyba) ale u mnie to też występuje i piszą, że to norma.
            OI, AHF

            Komentarz


            • #7
              Aha, nie wiem jak to jest rozwiązane w TDI a w SDI ale patrząc
              w allegro na części, chyba troszeczkę inaczej to wygląda niż u Ciebie.
              Jakby nie było każda informacja jest cenna, także dzięki i nie omieszkam sprawdzić i tego.

              Komentarz


              • #8
                Ezop - miałem SDI w Polo, jak piszesz że wymieniałeś filtr powietrza 25k km temu..... Te silniki są czułe właśnie na zapchany filtr powietrza - słabnie i więcej pali - wymieniaj go co wymianę oleju.
                Była O1 kombi ALH++ 150/340
                Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                Komentarz


                • #9
                  Ezop, w Łodzi jest kolega z forum, mikołaj93. Ma Vag-a i na pewno pomoże.
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz


                  • #10
                    Dzięki dzięki Panowie.
                    Po Świętach ogarniam to w takim razie

                    bardzo dziękuję za pomoc, po wymianie filtrów sprawdzę i dam znać co i jak

                    [ Dodano: Sro 26 Gru, 12 12:59 ]
                    Wymieniłem Panowie filtry paliwa i powietrza - fartem dostałem (przytrułem koledze który ma sklep motoryzacyjny) :P

                    Jest poprawa, czuć że silnik jest mocniejszy ale właśnie wróciłem z testu na autostradzie i lipa... max jaki osiągnąłem to około 127 km/h

                    To może ten EGR, może ten kąt wtrysku, a może ten przepływomierz ??
                    Czy może lepiej wybrać się do mądrego serwisu ??

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X